perjantai 22. toukokuuta 2015

Haagan rinsessa

Ai että nyt on hyvä, kun muutto on onnellisesti ohi ja melkein kaikki tavarat syksyyn asti melkein paikoillaan. Helatorstaina kummipoikani äiti eli ihana ystäväni Anne tuli siivousavuksi ja siinä myös samalla tuli hieman läyryttyä asiasta ja etenkin asian vierestä. Seuraavana aamuna tulleet muuttofirman pojat olivat nopeita ja näppäriä ja tavarat siirtyivät osoitteesta toiseen puolessatoista tunnissa! Aika hyvin, eikä itse olisi tarvinnut mitään kantaa, vaikka kannoinpa kuitenkin. Pari työkaveriakin oli viime viikolla apuna ajamassa kumpikin pienen satsin tavaraa ja viikonlopuksi mulle enää jäi kattokruunu ja stereot varastoon kannettaviksi sekä polkupyörä, jonka reippaasti polkaisin perille kesäasunnolle sunnuntaina.
Vika ilta ennen muuttoa
Kun tavarat oli pakattu, ehdin katsella taivasta lattialla maaten.
Eka aamiainen kesäasunnolla
Nallunen, Late ja Tuija Helena

Puolen viikkoa olen ehtinyt nyt harjoitella kulkemista eli bussilla pääsen ihan vierestä sekä töihin että mahdollisiin kaupungin rientoihin. Myös juna kulkee melko läheltä, mutta tiistaina ehdin jo treeneistä palatessani hieman harhailla Haagassa, kun junasta jäätyäni lähdin väärästä reiästä pois laiturilta, enkä päätynytkään oikealle tielle. Suuntavaistoni kuitenkin piti eli sen ja kännykän kartan avulla löysin kesäasunnolle hieman eri reittiä kuin oli tarkoitus. Löytyipä samalla roskakatoskin, jota olin perjantaista lähtien etsinyt...
Keskiviikkoilta
Pesukoneeseen olen myös tutustunut, mutta eniten sopeutumista on vaatinut tila, jota on todella enemmän kuin mihin olen tottunut. Iltaisin olen istuskellut olkkarissa ja ihmetellyt, että mitä mää täällä yksin teen, mutta kaipa siihenkin tottuu..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Saa kommentoida, mut ei oo pakko!