maanantai 7. marraskuuta 2016

Jos laiskottaa, niin laiskottaa

Olen ollut laiskalla tuulella tänne kirjoittelun suhteen, kun aiheet ovat taas olleet vähän vähissä. Mitään erityistä ei siis ole tapahtunut, enkä ole käynyt juuri missään muutamia spessurientoja lukuun ottamatta. Pientä shoppailua olen kuitenkin kotona öllöttelyn kylkeen harrastanut ja Affe-velikin ystävällisesti osallistui hankintoihini hommaamalla mulle Oulusta uuden Kooma-pipon. Nyt alkaa olla pipalle ihan käyttöäkin, kun talvi näyttää tulleen poikkeuksellisen aikaisin eteläiseen Suomeenkin. 
Lokakuun puolella ostin Lindexiltä sievän rannekorun, jonka myyntituotoista osa ohjataan rintasyövän tutkimukseen. Tykkään tuosta korusta kovasti ja olen sitä ihan töissäkin käyttänyt. Kaveriksi passaa hienosti Michael Korsin söpö lompsa, jonka kotiutin sopuhintaan - olinhan sitä jo ihan normihinnalla sormeillut. 
Työkavereiden kanssa Happy Socksit jalassa :)
Pikkuisen olen jumittunut herkuttelukoukkuun ja kun sain Hulluilta Päiviltä ostamani Fazerin konvehtirasiat tuhottua (Da Capo, Pätkis ja Omar - nam), ihanan voinen Pullava-pitko on palannut keittokomerooni. Se on vaan niin hyvää... Kauppareissulla tuli muuten yksi ilta kiireessä ostettua mansikkasuklaata, jossa on hämmentävän samanvärinen käärepaperi kuin Fazerin vaaleassa maitosuklaassa ja sehän ei sitten maistu kuin yksi biitti kerrallaan. Eipä ole sellaista ennen tapahtunut, että avattu suklaalevy kestää useamman viikon. Nuo kivoissa kääreissä olevat Kismetit menivätkin sitten yhdellä istumalla ja toiset kolme kappaletta heti seuraavana iltana :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Saa kommentoida, mut ei oo pakko!